Název

můj 5k

Popis

Šroubovice výbrusu je opět prvotřídní. Ještě odjehlit, nějakou hranku dopojit, ale nemám na to čas, až zase někdy. Třeba letos vyjedu, jestli do tý doby zase neztratim píst. A pokud se ti zdá vejfuk malej, tak na Klasika je akorát, a popilovat můžu vždycky.

Píst se neztratil, teď pro změnu hledám zapalko.

Pokrok.
Už nemusím používat to slaboučký zapalko z pařeza. Našel jsem origo mustangový, ale má jenom jednu (naštěstí tu správnou, tedy zapalovací) cívku. Světelný cívky zatím nejsou, ale třeba někdy časem. Měl jsem velký problém ohledně seřizování tohoto zapalka. Doteď jsem ladil jenom to pařízkový, mustangový je trochu jiný (trochu hodně dost jiný). Když jsem ho seřizoval podle návodu výrobce, J23, tak to jiskru dávalo (občas to i chytlo na páku), ale nějak to nebylo ono, jiskra byla taková světlá. Použil jsem tedy návod na seřizování zapalování od p.Krejbicha (návod je dostupný na netu). Tento návod je sice určen na zapalko z pařízka, ale pokud se z něj pochopí to podstatný, tak jde krásně použít i u mustnag-zapalka. Absence světelných cívek se nakonec ukázala jako velká výhoda, protože bylo dobře vidět na rotor. Díky návodu p.Krejbicha se mi podařilo zapalko seřídit tak, že jiskru dávalo již při rychlejším otočení šroubovákem za vačku. Nastavení dle výrobce to sice moc neodpovídalo (spíše vůbec), ale jiskra byla tmavě modrá až fialová. Předstih jsem nastavil (z důvodu ošoupaného pertinaxu na kladívku) na hodnotu 1,5 mm protože jiné hodnoty nešlo dosáhnout (tedy šlo, ale se znatelně slabší jiskrou), tak jsem to tak nechal. Točilo se to jak bestije.

Období

Statistiky

  • 8 fotek
  • 0 se líbí

Nastavení

Nahlásit album
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
můj 5k
Komentáře Přidat